nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Bestellen


U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door bij het artikel dat u wilt aanschaffen op de button "bestellen" te klikken. Het artikel wordt hierdoor in de winkelwagen geplaatst.

Om het artikel (of meerdere artikelen) daadwerkelijk te bestellen, gaat u naar het winkelmandje rechtsboven op de pagina om uw gegevens in te vullen en te betalen. Klik in de winkelwagen op plaats uw bestelling. Vul vervolgens uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestellen met betalingsverplichting" drukt is uw bestelling definitief.

U kunt uw bestelling op een ander adres laten afleveren (b.v. op uw werkadres of als u het als cadeau aan iemand anders stuurt). Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Na het bestellen ontvangt u direct een orderbevestiging. Wanneer de order verzonden is, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen.
 

Betalen


U kunt betalen via iDeal, MisterCash, Creditcard en Vooraf overmaken.

Bestellingen betaald via iDeal, MisterCash en Creditcard worden direct geleverd. 

Vooraf overmaken: Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. Uw betaling kunt u overschrijven op:

NL62 ABNA 0499102274 t.n.v. Giambertone Benelux onder vermelding van uw naam, woonplaats en ordernummer.
BIC code:ABNANL2A
 

Verzenden

 
De verzendkosten zijn:
Nederland: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 50,00 zijn € 5,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 50,00.
België: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 75,00 zijn € 7,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 75,00. 

Heeft u voor 19.00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal DHL de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan DHL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag.
 

Retourneren - Herroepingsrecht


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Giambertone Benelux geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@glamouruhairandbeauty.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
 

Klachten

 
Indien onverhoopt uw bestelling niet compleet of beschadigd is, kunt u contact opnemen met de klantenservice dan helpen wij u verder.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@glamouruhairandbeauty.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

FAQ

Bestellen
  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!)
  3. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  4. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  5. Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Betalen
  1. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  2. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  3. Hoe werkt betalen middels overschrijving?

Bezorgen
  1. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  2. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  3. Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  4. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  5. Wie levert mijn bestelling?
  6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  7. Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren
  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
  3. Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
  4. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
  5. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
 

Antwoorden


Bestellen
  1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief. [Naar boven]
     
  2. Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!)

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd. [Naar boven]
     
  3. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

    U ontvangt direct een orderbevestiging. Wanneer de order verzonden is, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen. [Naar boven]
     
  4. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
  5. Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

    Wanneer u iets wilt bestellen dat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
Bestellen
  1. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

    U kunt betalen via iDeal, Paypal, MisterCash, Klarna (betalen per factuur) en Vooraf overmaken.
    - Vooraf overmaken: In de bevestigingsmail staan de gegevens die u nodig heeft om het orderbedrag te betalen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. [Naar boven]
     
  2. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

    Bestellingen betaald via iDeal, MisterCash, Klarna en Paypal worden direct geleverd. Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. [Naar boven]
     
  3. Hoe werkt betalen middels overschrijving?

    U kiest in het bestelproces voor "Vooraf Overmaken", de betaalspecificaties ontvangt u na bevestigen in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling! [Naar boven]
     
Bezorgen
  1. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

    Nederland: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 50,00 zijn € 3,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 50,00.
    België: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 125,00 zijn € 7,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 125,00. [Naar boven]
     
  2. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

    Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal DHL de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan DHL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. [Naar boven]
     
  3. Hoe zie ik of een product op voorraad is?

    De levertijd staat op de product pagina vermeld. Indien de levertijd is langer dan op de productpagina vermeld is, dan ontvangt u een mail met de leverdatum. [Naar boven]
     
  4. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. [Naar boven]
     
  5. Wie levert mijn bestelling?

    Alle leveringen vinden plaats met DHL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag. [Naar boven]
     
  6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt DHL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van DHL om een afspraak te maken voor een geschikte afleverdatum. [Naar boven]
     
  7. Kan ik een bezorgafspraak maken?

    Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL. [Naar boven]
     

Retourneren
  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja, je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Wij verzoeken u voor het retourneren even contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
  2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Tenzij anders overeengekomen zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening. [Naar boven]
     
  3. Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

    U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. [Naar boven]
     
  4. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

    Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. [Naar boven]
     
  5. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

    Neemt u contact op met de klantenservice dan helpen wij u verder. [Naar boven]